Stránky

utorok 15. septembra 2009

Zaváranie

Moje prvé zaváranie, a neviem ako to dopadlo...obávam sa však najhoršieho. Tieto flaše asi nie sú vhodné na zaváraie, alebo som niečo zle urobila ja....ale keď nahnem tú flašu, tak mi z toho začne tiecť tá voda....Máte skúsenosti vy, s týmito flašami? Zavárali ste už v nich? Poradte mi prosím ako postupovať aby to dobre tesnilo.

A keďže sme mali požehnane paradajok, tak som vyskúšala spraviť aj paradajkovú šťavu. Už si zbieram slinky na paradajkovú polievku....mňamky :) To mi hádam vyslo OK, lebo som na to použila inú flašu. Veď uvidím akú to bude mať chuť :)

2 komentáre:

  1. Ahojky Zuzanko, hmmmmmm zavařeniny KOMPOTY já MILUJU!! Hned bych si dala, ňam ňam. S těma zavařovacíma flaškama nemám žádné zkušenosti. Ale podle mě, žeto teče to není dobré, dostává se tam vzduch. Ale myslím si, že jsem viděla do toho zavařovat BEAUTE, tak se ji zkus poptat. Nemá se mezi to víčko náhodou strčit taková ta oranžová gumka zavařovací? No poptej se jak jsem psala BEAUTE tady: http://beaute.blog.cz/
    Držím palečky a dávám ti 1* za zavařeninky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zuzko,sklenice ,ktere nejsou utesnene,muzes dat do lednice a rychle spotrebovat,jinak se to zkazi.Nebo muzes prendat do jinych sklenic a znovu zavarit.Na fotkach to vypada,ze tam mas nejake gumicky.Zkontroluj si jestli jsou to sklenice na zavarovani(zavarovaci tesneni) a nebo jen na bezne pouzivani kdy tam sice tesneni je ale jen z nejake umele hmoty nevhodne na vysoke teploty pri sterilaci.Ja takovehle sklenicky take obcas pouzivam a nikdy jsem nemela problem.Zalezi take na tom,jak dlouho sterilujes aby se tam vytvorila dostatecna teplota a sklenice se potom vyndani z roztoku"zatahla".Preji hodne zdaru,poreferuj jak to dopadlo.

    OdpovedaťOdstrániť