Stránky

nedeľa 9. októbra 2011

Vyhlasujem SÚŤAŽ

V poslednom čase neviem spávať.... večer neviem zaspať a ráno keď horko-ťažko zaspím vstávam okolo piatej.
V práci som potom veľmi vtipná .))) z rána opuchnuté oči, a už okolo obeda mám oči ako dva pásiky... :)
A tak som sa rozhodla, že si ušijem takéto "očné tienidla" a jedno z nich dám do takej malej súťaže (jedno z nich = to ktoré si vyberiete) :)





Jedinou podmienkou zapojenia sa do tejto mini súťaže je zanechanie komentáru - ak máte blog. A tí, čo blog nemajú zanechajte na seba nejaký kontakt... najlepšie mailový...:)

Súťaž bude trvať do 14.10.2011...večer po práci niekoho vylosujem....:)

prajem veľa šťastia :)

21 komentárov:

  1. Zuzi, tak ten bych potřebovala ... co jsem doma na neschopence tak chodím spávat kolem dvanácté a ráno je čtyři a už jsem vyspaná ... tak vnoci tvořím ... pěkný podvečer Denisa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, jsou parádní...mně by se hodil, když v pátek nebo v sobotu čekám na své skorodospělé syny až se vrátí z diskošky a mám to spaní narušené...:-)
    Měj moc hezký zbytek neděle...Magda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja by som chcela:-) ...až raz,keď malá trošku podrastie, dospím všetky tie prebdené noci:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzko,
    jsou parádní!!
    Tak ať se Ti s nimi krásně spí!!!!!!!
    To- jak sebe popisuješ, tak já vypadám každé pondělí!! O víkendu se jakoby poposunu - ráno si vyspávám déle a večer si ponocuji a pak to pondělí je kruté!! :o)))
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jůůůů Zuzko já chci vyhrááát a budu si držet palce jako ty u mě v souteži:))Strašně bych jí chtěla, jen jsem ještě nenarazila na žádnou co by se mi líbila, ale mít od tebe to by mi bylo moc milý!Líbí se mi ta béžová, na posledním obrázku 5 od zhora:)))
    pa Vlaďka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzanko, musím říct, že si mě pobavila...co všechno může vést k tvoření a co všechno nás ispiruje :o) Ty škrabošky jsou krásné!
    A jinak s tebou cítím, vím co to je nemoci spát...
    Hezký večer a sladké sny. Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzi, na pc, blogy, komentáre nezostáva čas. Pozrela som tvoje posledné príspevky, čo krásne si zas vytvorila. Na tvoje papierové tvorenie nemám slov, obdivujem trpezlivosť.
    Večer skús nudnú knihu alebo mlieko s medom...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super nápad, ajsom sa pobavila. Dúfam, že už pomôžu k lepšiemu spánku...
    Pekný večer, A.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzka,teším sa na minisúťaž a "tienidlá" sú super. Tiež ponocujem a ráno sa neviem vyvliecť z postele. Vždy som bola skôr nočný typ. Ráno by som aj dospala, ale deti preto veľa pochopenia nemajú, veď sa chcú hrať. Prajem dobrú noc, ja idem počítať ovečky.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ovako nešto bi meni trebalo, odlična ideja!:) Prekrasno izgledaju!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jé, tak to je super. To by se mi taky hodilo :) často se mi stává že večer ležím a koukám do stropu a nemůžu spát :)
    Moc se ti povedli, všechny :)
    zanechávám můj mailík, i když já na soutěže štěstí nemám, nikdy jsem nic nevyhrála:-D (122344@seznam.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj Zuzko, ty jsou naaadherne!! Ja se bez meho neobejdu ale protoze je uz dost " unaveny" novy by se mi naramne hodil. Treba se na me usmeje stesti :)) Zdravim a preji hezky tyden, Monika.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Aj ked cisto provokacne so spankom problemy nemam, ale su krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Milá Zuzko, teď jsi mě teda dostala. Já mám se spaním taky problém, v noci sebou šiju jak rozjetá veritaska. ALe tyhle náočníky co jsi ušila jsou teda parádní, to bychom se s manželem asi nevyspali oba, protože když bych si je nasadila, musel by se smát až do rána. Krásný den Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zuzi, tomu se rika tvoreni z nouze, ale tve skrabosky jsou moc podarene. Doufam, ze ti dopomohou k lepsimu spanku. Mej krasny tyden, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Za Tvé krásné tvoření, na mém blogu překvapení ... pro Tebe ... Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Zuzi,
    su krasne :-) Mas naozaj sikovne rucicky a hlavne tvoriveho ducha... Ja sice nie som spachtos, ale ked mi v sobotu rano do spalne zacne svietit slnko, a ja uz neviem zaspat, hoci cely tyzden vstavam strasne skoro, veru by som si take bodkovane ocne tienidlo s radostou nasadila...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Přeji ti sladký spánek - at s náočníky či bez...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj Zuzka, super nápad. Aj mne by sa občas zišli, ale keď som v pohode tak zaspím bez všetkého, ale keď ma niečo bolí alebo trápi, tak tiež prebdiem celú noc. Dúfam, že Ti pomôže k výdatnému spánku.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj Zuzi, "stínítka" na oči jsou parádní. Já se spánkem problémy nemám - spíše naopak ale k takovému poobědovému šlofíčku se by hodily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Zuzi moc zdravím, páááni moc by mě zajímalo, jak se v tom spí, zda-li lépe, že člověk nic nevnímá...
    Mě se spí hrozně, ale Ježíšek už pracuje na nové posteli, tak se těším..
    Krááásný podzim zuzka morkusovic

    OdpovedaťOdstrániť