Stránky

štvrtok 17. novembra 2011

Šijem si :)

Ahojte :)
v rámci dnešného voľného dňa som šila... predstavujem vám svojho prvého snehuliaka... :)



Potom som sa rozhodla, že vyskúšam si ušiť "kúpajúcu sa" Tildu. No môže vám povedať, že obdivujem všetky tie šikulky, ktoré šijú tie nádherné bábiky. Moja prvá "Tilda" ak ju tak honosne nazvem, sa mi vôbec nepodarila :)) a ani som ju nevedela poriadne odfotiť, lebo chúdiatko moje má jednu nohu o niečo menšiu a tie stehná.. :)) takto vyzerajú ako nevyplnené, ale v skutočnosti sú ako moje .)))) Ale nevzdám to...budem skúšať...a možno sa mi to do Vianoc podarí .))

13 komentárov:

  1. Very cute!:)
    Have a great day!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty sa nezdáš:) Aké paradoxy..zima a leto! Celkom dobre idú dokopy! Ja by som si veru na Tildu netrúfla, obdivujem Ťa, že si sa o ňu pokúsila. A neboj, každá práca vykonávaná často, sa zdokonalí sama:)Držím palce a zdravím, Zuzka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Zuzko, ty si mě tedy pobavila (myslím tím, co si nasala) - já bych ji neměla zdaleka tak pěknou!
    Ty se s tím popereš, nebojím se o tebe. Sněhuláček je kouzelný!
    Zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééj, Zuzi, máme podobne skúšajúco šicie obdobia:) Snáď sa odhodlám aj ja hodiť na blog:)
    A tá sebakritika ma pobavila, ak môžem pridám sa- v tých stehniskách som sa našla aj ja:))
    Príjemné tvorivo ladené dni. Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Zuzko, snehuliak je naramny fesak! Tildu jsem jeste nesila a tak neporadim ale myslim, ze na prvni pokus je to take velka paradnice:) Kreasny zbytek svatecniho dne preje monika.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Zuzka, snehuliačik je na jedničku. Tilduška tiež vyzerá k svetu, ale ako si ju opísala, tak som sa super zasmiala. Na prvú prácu je naozaj skvelá.
    Krásny večer
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Zuzi...krásné postavičky...jsi šikulka...Magda

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hola que divertida me gusta tu muñeca y mas me gusta tu sentido del humor para con tu trabajo y siempre estamos mejorando te mando un beso Sandra.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzka, musím ťa pochváliť, lebo prvý snehuliak je fakt veľmi vydarený (to si nevidela môjho prvého snehuliaka, xixi)
    Tildička baculka je tiež super a čo že má také nohy, moja prvá mala nohy samá celulitída, ale tešila som sa z nej ako malé decko.
    Každý ďalší pokus je vždy o niečo lepší, nech sa darí. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Zuzi! Snehuliak je fešák. A Tilda aj so svojimi stehnami sa mi tiež veľmi páči! Toho času som sa aj ja potrápila s mojou prvou... To asi tak má byť :o))
    Pekný večer!Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Zuzi,
    sněhulák je parádní. A s Tildou vytrvej a uvidíš že se ti určitě povede... i já už dneska opět kroutila papírky na další hvězdičku.
    Měj se pěkně Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Babulky moje, dakujem za povzbudive pismenka...urite sa nevzdam a budem trenovat, len vam tie "treningove" babiky nebudem fotit :)) lebo tie ceulitidne nohy nemusi vidiet kazdy .)))

    OdpovedaťOdstrániť