Stránky

piatok 22. novembra 2013

Rozdávam mini darčeky

... budúci týždeň budem mať o rok viac...ani sa nepýtajte koľko :))) ale nevadíííí :) 
Rozhodla som sa, že keďže idú aj tie Vianoce... urobím jednej z vás maličkú radosť :) dúfam :) a podelím sa s Vami o tieto drobnosti.


Podmienky k tomu, aby ste sa zapojili o darčeky sú jednoduché:

1. zanechajte komentár k tomuto príspevku. Ak nemáte blog, zanechajte svoju mailovú adresu.
2. nemusíte ... ale môžete zdielať tento príspevok na svojom blogu.
3. komentáre môžete zanechať do 28.11.2013.
4. nasledujúci deň budem žrebovať a vyhlásim výhercu.

Držím Vám palce :)

pá, s láskou 
Zuzana

10 komentárov:

  1. Zuzka, tak už teraz všetko najlepšie, krásny narodeninový dník, veľa zdravíčka, radosti z toho, čomu venuješ svoj čas a energiu a radosť z každodenných drobností:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, moc gratuluji k narozeninám, přeji hodně zdraví, spokojenosti, radosti, lásky...měj se hezky!
    Jsem pryč z toho polštáře! Nádhera!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzaka, darčeky sú krásne, nežnučké, akoby z iného sveta....prajem krásne narodeniny, a tiež Vianoce Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi ,gratulujem hlavne zdravicko nech sluzi.... roky nerieis tie pribudaju kazdemu ale ved sme stale malde :))) ,darceky si prichystala origos.... pekny vecer pa
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och, krásne:) Chcela by som vyhrať:) a krásne narodeniny, treba si ich užiť na maximum:) pozdravujem a obdivujem kreativitu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzka vytvorila si krasne vecicky, chcem ti zablahozelat k narodeninam, ktore budes mat ako tak citam tak sme obe novembrove :) Prajem stastnu ruku pri zrebovani...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja už síce mám od teba pohľadnice a ešte k tomu s anjelikmi, ale neviem si pomôcť, veľmi sa mi páči táto sada:) Zdravím ťa.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekné darčeky. Už aj viem kde by mali svoje miestočko, tak dúfam, že sa šťastie usmeje na mňa. A k narodeninám prajem len to najlepšie.
    ruzenka.b@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzi, ja som to zmeškala, ale o to srdečnejšie i blahoželám k narodeninám. Hlavne zdravie, lásku a rodinnú pohodu Ti prajem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť