Stránky

štvrtok 30. októbra 2014

Foto z jesennej výmeny

... Martuška vyhlásila jesennú výmenu ... zapojila som sa do nej s radosťou, lebo tieto akcie mám rada. Verte alebo nie, starnem!!! :) Ja som v zápale zabalovania môjho "darčeka" úplne zabudla odfotiť môj výtvor. A babula, ktorej som tvorila nemá blog... ach jaj... no čo vám poviem... starnem : ))))
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Tak takto ... :) po tom čo som napísala, že starnem mi Marie, ktorej som posielala darčeky...poslala foto :) ako dobre, že je to takéto jednoduché... takže pridávam foto :) Je tam aj kúsok Vianoc... veď za chvíľku tu budú :)


Tak vám ukážem čo bolo tvorené pre mňa ... tvorila to Ivka a poviem vám, že sa to páčilo aj nášmu Murkovi :) Ivka ďakujem, Martuška ďakujem aj tebe a teším sa na ďalšie výmeny... a dúfam, že nezabudnem fotiť :)) (keby niečo drgnite do mňa :)




Pá, s láskou
Zuzana

2 komentáre:

  1. Zuzko, vidím, že u tebe se výměna fakt povedla. Ta poslední fotka je super :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, nejsi sama - také často něco zapomenu vyfotit a už to nelze vrátit zpátky. :-) A Mourek je veliký fešák...

    OdpovedaťOdstrániť