Stránky

štvrtok 15. januára 2015

Januárová challenge na Scrap Atelieri

Ahojte,
zdravím všetkých, ktorí ku mne nakukli. Toto je môj prvý príspevok v tomto roku aj s nejakou tvorbou. Vytvorila som do januárovej challenge túto moju "prvotinu" pretože, takýto mix som ešte nerobila. Neviem, či to môžem nazvať takým honosným názvom, že... mixed media ... ale snažila som vytvoriť niečo, čo ma v posledom čase úplne pohltilo. Neviem sa nabažiť videí tohto štýlu a verím, že sa ešte pustím do niečoho takého odvážneho, ale o tom neskor... keď mi prídu veci, ktoré som si objednala....



Témou januárovej challenge je Home sweet home. Tak ja som vytvorila niečo, čo pre mňa znamená domov. Hlavne teraz, keď sme sa presťahovali do domčeka z dvojizbového bytu... si viete predstaviť ten rozdiel :) a tú obrovskú radosť. Je tam zobrazené všetko... dom, strom života, láska ... kvety predstavujúce záhradu, na ktorú sa moc teším...Zapojte sa aj vy...

pa, s láskou
Zuzana

6 komentárov:

  1. Zuzko je to nádherné :o) a moc ti přeju a malinko závidím nové bydlení v domečku ♥ je to můj sen a tak věřím že i já se dočkám :o) Měj se krásně.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, je to moc hezké a vystihuje to tvé zájmy. Ať se vám dobře žije v domečku. Hodně pohody.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Žena, kedy to stíhaš :-) Nádherné .... ja ľavoruká na takéto veci by som sa dostala max. k myšlienke :-) Užívajte Home Sweet Home ... TanaM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nerozumím ,ale laickým okem se mi to líbí..:-D

    OdpovedaťOdstrániť