Stránky

sobota 7. marca 2015

Workshop LO mixed media

... úžasný zážitok... byť s ľuďmi, ktorý majú záujem, chuť a radosť z tvorenia ...  Dnes som taký deň zažila, a veľa som sa naučila, videla a počúvala, takže moja peňaženka bude silno plakať : ))))

Janka, ďakujem(e) veľmi pekne za všetko a som rada, že som ťa spoznala aj osobne... a aj ostatné baby :)

Niekedy nabudúce :) hádam bližšie ako v Poprade :)



pá, s láskou
Zuzana

4 komentáre:

  1. Zuzi, práve som písala príspevok o pocitoch z úžasných ľudí. Je dobré byť obklopená tými správnymi ľuďmi, ktorí ti dajú energiu a funguje to aj naopak :) Inak, nádherné dielko, robila si ho tam na kurze?
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o ano je to super pocit :) a ano, toto som robila na tom kurze :)

      Odstrániť
  2. Něco takového je většinou velký zážitek i přínos - u tebe se to jen potvrzuje!
    Hezký večer Zuzko, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzka, ja ďakujem takisto a snáď sa vidíme niekedy znova :)

    OdpovedaťOdstrániť