Stránky

pondelok 22. júna 2015

O láske

Vždy som si chcela písať denník,  ale nikdy mi to nevydržalo dlho...par strán a potom dlho nič. Fandím ľuďom,  ktorí majú tú chuť a ten denník si píšu.  Preto som rada, že teraz mam možnosť mať takýto "zosit" ... A môžem si doňho zapisovať, kreslí, farbiť...  svoje pocity, to co  zažívam...všetko čo má trápi, ale aj co sa mi páči.  

A preto do môjho zošita pribudla ďalšia stránka... je o pocitoch... o láske, ktorú k životu veľmi potrebujeme, ale na druhej strane ... láska vie byť veľmi slepá. A ak láska nie je úprimná, nie je to láska, ale klam...


a preto vám prajem veľa lásky, takú od srdca...bez klamu a pretvárky... :)

PS: ja mam v živote veľké šťastie v láske, našla som niekoho koho mám nadovšetko rada,  a on ma rad mňa :)  teda dúfam,  musím si to s nim prediskutovať :) 

Pa, s láskou
Zuzana

2 komentáre:

  1. Pravdivé Zuzko, bez lásky by byl život hodně smutný.
    Přeji ti krásné dny.
    Ála

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš, pravdu, Zuzka, bez lásky to nejde!
    A s tým denníkom to mám podobne, ale teraz, v starobe, mi ho nahrádza blog :-)

    OdpovedaťOdstrániť