Stránky

streda 9. septembra 2015

Omaľovánka pre dospelých

... alebo anti-stresovanie :) ... 

poznali ste to? Ja teda nie, až dodnes ... a keď som uvidela túto úžasnú knižku, musela som ju mať... Je ich viac... človek si nevie vybrať... ale ja som si vybrala túto záhradu... Moje detské srdce poskočilo, keď som to začala na nete pozerať... všetky tie možnosti .. fantázia... moc sa teším ako sa budem "odstresovávať" :)





vyskúšajte :)

pá, s láskou
Zuzana

4 komentáre:

  1. :) Ja už tiež dlhšie pokukujem....
    peknú si si vybrala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keby som ja toto mala maľovať, asi sa skôr vystresujem ako odstresujem :D Príjemné vymaľovávanie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je fakt nádhera, Zuzanko!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi,
    super, musím sa aj ja po niečom takom poobzerať...
    Pa, A.

    OdpovedaťOdstrániť