Stránky

streda 25. januára 2017

Ako na to – alebo ako používať Dylusions paint

Môj aktuálny článok na scrapper.sk o krásnych farbách Dylusions paint...
Inšpirujte sa, použite a neoľutujete 


Počas celého roka, každý mesiac, sa Vám budem snažiť ukázať a predstaviť materiál, ktorý je alebo bude v blízkej budúcnosti dostupný v obchode materialpretvorilky.sk 
Aby ste sa mali na čo tešiť a vedieť ho používať pokúsim sa ho používať prakticky pri tvorbe rôznych väčšinou papierových výrobkov.

Dnes som si vzala na mušku tieto krásne farby s názvom Dylusions paint


Dylusions paint sú krásne, sýte, rýchloschnúce akrylové farby s matným povrchom. Každá farba je v zvlášť „tégliku“ a celkovo je týchto farieb 24. Farby sa preto dajú ľahko miešať a tým vytvárať nové kombinácie farieb.

Farba v „téglikoch“ je ľahko dostupná pre rôzne pomôcky, ktorými sa môže nanášať na povrch. Napr. štetec, hubky, špachtle, nevyužívané platobné karty :), ale aj naše obyčajné prsty postačia na to, aby sme vytvorili krásne farebné podklady. 

Ako som spomínala, farby sú rýchloschnúce, a teda môžete rýchlo na farbu ďalej nanášať pečiatky, lepiť rôzne dekorácie, čiže nemusíte dlho čakať, kým farby preschnú. Ak ale nanesiete hrubšou vrstvu farby, môžete použiť horkovzdušnú pištoľ pre urýchlenie schnutia. Farby sa môžu používať aj na iné povrchy ako papier.



Tak teda poďme si ukázať ako sa farby používajú:

Nanášanie farieb hubkou: 
Farby s hubkou sa nanášajú veľmi jednoducho. Ak sa používa šablóna, najlepšie je naniesť trocha farby z vrchnáka na hubku a potom túto hubku pretrieť na nevpíjateľú podložku napr. kancelársky obal na doklady. A až potom ju použiť na papier. To preto, aby sa na papier nedostalo veľké množstvo farby, ktorá sa môže dostať pod šablónu.



A tu je hotová záložka:


Nanášanie farieb vlhčeným obrúskom: 

Nanášanie farby vlhčeným obrúskom sa mi páčilo najviac. Farba sa krásne rozotrela. Tak isto je možné farbu naniesť aj cez šablónu.


Nanášanie farieb štetcom: 

Farby nanesené štetcom dostali krásny vzhľad. Dajú sa miešať jedna cez druhú a tým dostávajú opäť iný vzhľad ako keď sa nanášajú napr. vlhčenou utierkou alebo hubkou. Povrch papiera dostáva akoby štruktúru.


Nanášanie farieb platobnou kartou: 

Zábavná technika nanášania platobnou kartou .) Môžu sa robiť rôzne čiary, väčšie, menšie, vedľa seba, na seba...ako kto potrebuje.


Hotové základy:

Krásne hotové farebné základy je potom možné dozdobiť podľa chuti. Ja som použila rôzne pečiatky, ktoré tomu dodali „šmrnc“.


Dozdobenie základov:

Na posledné dozdobenie mojich záložiek som použila buď farby v spreji a urobila som „fŕkance“. Alebo som použila pečiatku magických rúk a tie som posypala embosovacím práškom a zatavila horkovzdušnou pištoľou. Alebo som použila šablónu a štruktúrovaciu pastu. Všetko je len o nálade a pocitoch :)



A vytvorila som aj vpis do mojej at journalovej knižky. Ako som zistila, bola to posledná strana, fuh som ju zaplnila ani som si to neuvedomila .)
Obe strany som zafarbila dylusions paint farbami. Pretrela trocha bielym gessom a naniesla opäť trocha farby. Použila som kruhovú šablónu  s bielou akrylovou farbou a ako posledné som použila pečiatky kruhov – akoby fľakov po pohári a iných fŕkancov. Nesmie chýbať ani citát, ktorý vystihuje samé kruhy .)




1 komentár: