Stránky

nedeľa 30. júla 2017

Tag do kúpelne

Na stránke JUST TAG IT bola vyhlásená zaujímavá výzva s názvom Sea stories.


Hneď ma napadla myšlienka čo vytvorím... nie je žiadne tajomstvo, že som si kúpila novú hračku a teraz ju využívam naplno :) Tou hračkou je Fuse Tool a dajú sa s ňou robiť krásne vecičky. 

A tu je môj morský príbeh:


Krátky postup:

Vystrihla som si na hrubší kartón vzor tagu a k tomu som si vystrihla aj farebný papier. Konce papiera som "rozstrapatila" a zlepila som oba papiere:


Pripravila som si zo samotvrdnúcej hmoty dva vzory, ktoré som si nafarbila viacerými modrými farbami:



Na farebný papier som naniesla pomocou šablóny a štruktúrovacej pasty vzor . Najprv bielu a potom som do bielej pasty zamiešala modrú farbu. Poriadne usušila a navrch som nalepila nafarbenú gázu. 


Ďalší krok bolo nalepenie všetkých doplnkov, ktoré som si pripravila. Najprv išli ornamenty zo samotvrdnúcej hmoty, potom mušle


Nakoniec som prilepila rybky, kvietky, vsypala som korálky a celé som to uzavrela do fólie.

No áno, a môj nový výtvor má aj svoje miesto...v kúpeľni na okne..


Majte sa krásne
Zuzana

6 komentárov:

  1. Świetna morska praca. Pomysłowa :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu tagowym JTI :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, objevuješ stále nové postupy. A ty mořské motivy jsou moc krásné!
    Přeji příjemné pondělí! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice tag, thank you for taking part in the JTI challenge :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great Project 😃 Thank you for taking part in Just Tag It Challenge!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dziękujemy za kurs i wspólną zabawę z JTI :)fajna mediowa praca

    OdpovedaťOdstrániť