Stránky

utorok 25. júla 2017

Výzva č. 7 na ArtGrupe

Na ArtGrupa ATC bola vyhlásená nová art journalova výzva s použitím rôznych farieb...Autorom výzvy je Aleksandra.

Takže som chytila Distress Oxide farby a nafarbila som veľmi farebne dvojstránku.Potom som rozprašovačom farby postriekala vysušila a opäť postriekala a vysušila. Vznikol z toho veľmi zaujímavý efekt. Akoby sa farby rozpili a hrany farieb neboli také "ostré", a krásne sa spojili. Pomocou mandala šablóny som vytvorila krásny vzor po stranách. 

Následne som štetcom "nafrkala" čistú vodu a kuchynskými utierkami ich presušila. Z tejto vody vzniknú iné, veľmi zaujímavé "frkance" ... už som vám hovorila, že farby distress oxide milujem? :) nádherne sa dajú použiť na rôzne spôsoby...ach ... no ale späť k tvorbe :) zase som to celé presušila. A ako posledné som použila rôzne pečiatky. A hotovo:




Majte sa krásne
Zuzana

6 komentárov:

  1. Zuzko - kouzelné. Oxide ještě nemám. Říkala jsem si, že je nepotřebuji. Ale čím dál víc zjišťuji, že je moooooc potřebuji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj, a určite sa ich nevzdáš...je to parádne! :)

      Odstrániť
  2. Beautiful pages - the colours are wonderful.
    Alison x

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ozaj veľmi pekné farbičky, veľmi pekný vpis ;-)

    OdpovedaťOdstrániť