Stránky

nedeľa 22. októbra 2017

Tretia etapa spoločného projektu Creative Art

Podľa zadania v tretej etape tohto projektu sa musí použiť jeden povinný prvok z prírody (niečo prírodné), ktorý by nemal byť zakúpený ako scrapbookový doplnok  a je potrebné použiť písmená v akejkoľvek podobe.


Toto je môj výtvor k tomuto zadaniu. Ja som použila vylisované kvety a bylinky z mojej záhrady...Cez leto som si otrhala a nasušila, akoby som tušila, že to neskôr využijem :)


Ukážem vám krátky postup ako som ho vytvárala.

Najprv som si na plátno nalepila písmenká. Písmená sú gumené a mierne "vypuklé" takže dodávajú 3D efekt.


Následne som na písmenká nalepila tenký baliaci papier a vysušila.


 Natrela som to bielym gessom a tiež presušila.


A celý tento základ som nafarbila rôznymi farbami. Použila som spreje, prášky, gelatos farby...celé som to farbila tak, ako som cítila.


A nakoniec prišli na rad samotné kvietky. Na vrch kvetín som nalepila dvere, ako symbolický vchod do záhrady a okolo som polepila motýle. Tie sú moje obľúbené doplnky :) A je hotovo:



Zuzana

4 komentáre: