Stránky

sobota 10. marca 2018

Challenge #37 - SnipArt

Anna zo Zeleného domu...kto by ju nepoznal? Jej krásny príbeh kde si Anna konečne našla pravý domov v Zelenom dome v Avonlea a kde zažíva smutné, ale aj veselé príbehy s prísnou Marillou a jej bratom Matejom...kde nachádza svoju najlepšiu kamarátku Dianu a veľkú lásku Gillberta...a zažíva nespočetne veľa humorných, ale aj smutných zážitkov...
Keď som čítala ako malá tieto knižky, vždy som sa vžívala do role Anny :) a prežívala som s ňou všetko s úsmevom..ale aj s plačom. 

A keď som videla, že na Snip Art prebieha teraz nová výzva na tému Anna zo zeleného domu, neodolala som. Vytrovila som tento obraz:








4 komentáre:

  1. Nestačím sledovať ako rýchlo vieš tieto krásne projekty spraviť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna kombinácia farieb, veľmi vydarená mixed media práca! Vďaka za zapojenie sa do marcovej témy na SnipArt. Majka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu SnipArt!Pozdrawiam -Gosia*

    OdpovedaťOdstrániť